سفارش تبلیغ
صبا ویژن

im iman

نظر

یک سفارت نمایندگی دیپلماتیک دولت یک کشور در یک کشور دیگر است.سفارت، پیام های دولت محلی را به دولت کشور میزبان و بالعکس منتقل می کند.هر سفارت، دولت خود را در مورد رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و دیگر رویدادهای مهم توافقنامه های بین المللی و بازدید های رسمی دولتی را آماده می کند.

سفارت کشور فرهنگ، اقتصاد و علم خانه خود را در کشور میزبان ترویج می کند.

دبیر نظامی مسئول برقراری ارتباط بین دو نیروی مسلح و تجارت اسلحه است.

بسیاری از سفارتخانه ها (اما نه همه آنها) دارای یک بخش کنسولی هستند که از کارکرد کنسولگری استفاده می کنند.

وظیفه یک کنسولگری چیست؟

یک کنسولگری نمایندگی اداره دولتی یک کشور در یک شهر خارجی است.

اول از همه، مسئولیت همسایگان خود، زندگی و مسافرت در کشور میزبان است.

هزینه گزفتن وقت سفارت

هزینه در خواست ویزا بنا به کشور مورد نظر، سن و شرایط متفاوت است. شما برای درخواست ویزیت خود هزینه می پردازید. اگر درخواست شما رد شود، پول بازپرداخت نمی شود، برای  مثال گرفتن وقت سفارت نروژ و پرداخت 60 یورو  برای همه بزرگسالان است.

بزرگسالان: 60 یورو به صورت آنلاین از طریق نرم افزار وب پرداخت می شود

کودکان سنین 6 تا 12: 35 یورو به صورت آنلاین از طریق نرم افزار وب پرداخت می شود

کودکان زیر 6 سال: بدون هزینه

 نحوه پرداخت

شما درخواست خود را ثبت نام کرده و یک قرار ملاقات آنلاین را رزرو می کنید، با یک کارت اعتباری بین المللی یا یک کارت بانکی در وب در همان زمان پرداخت می کنید. برای مثال یک بزرگسال برای گرفتن وقت سفارت سوئد و پرداخت 60 یورو باید به صورت اینترنتی اقدام کند .

 برای گرفتن وقت سفارت کشور های انگلیس و سوئیس در تهران

سفارت انگلیس

سفارت بریتانیا در ایران روابط بین انگلیس و ایران را حفظ و توسعه می دهد، سفارت خدماتی را برای اتباع انگلیسی برپا می کند که در ایران زندگی می کنند و شما برای گرفتن وقت سفارت انگلیس درتهران به سفارت بریتانیا مراجعه کنید.

سفارت سوئیس در تهران

به عنوان نماینده رسمی سوئیس، سفارت  این کشور در تهران تمام مسائل مربوط به روابط دیپلماتیک بین دو کشور را پوشش می دهد. این نشان دهنده منافع سوئیسی در زمینه امور سیاسی، اقتصادی و مالی، ترتیبات قانونی، علم، آموزش و پرورش و فرهنگ است.و شما برای گرفتن وقت سفارت برای درخواست ویزا و یا سایز خدمات ذکر شده میتوانید به سفارت این کشور در تهران مراجعه کنید . و یا به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع : وقت سفارت سوئیسدر کشور میزبان اعلام می کند؛